Každý vlastník telefonu, který může nosit po kapsách, se alespoň jednou za život setká s problémem, který musí řešit. Má hned dvě možnosti, jak dosáhnout kýženého výsledku. Buď zajde na pobočku svého poskytovatele sítě a bude problém řešit přímo tam. Nebo se telefonicky spojí se svým mobilním operátorem a problém bude řešit z pohodlí domova. Výhodou je, že zaměstnanci poskytovatele sítě jsou vesměs mladí, pružně myslící lidé, kteří jsou vyškoleni pro jednání se zákazníky.

Nemusí jít pouze o problém

Ani nemusíte mít problém, například se sítí, nebo s internetovým připojením. Stačí, že budete chtít změnu tarifu, který Vás na jejich internetových stránkách zaujal. Jen si prostě netroufnete na internetu objednávat něco, co byste mohli zkazit, protože Vám chybí jistota. Ale to si klidně troufnout můžete, protože v případě nesrovnalostí Vás stejně zaměstnanec poskytovatele sítě osloví a ujasní si s Vámi Vaše požadavky. Kdo jednal se zaměstnanci, musí uznat, že rozhovor probíhá hladce a ještě jako bonus příjemné vystupování na druhé straně telefonu.